czwartek, 14 marca 2013

Wczorajsze HABEMUS PAPAM

Pojawił się biały dym, tłum zaskandował HABEMUS PAPAM.
Konklawe wybrało Jorge Mario Bergoglio, arcybiskupa Buenos Aires i tak mamy Papieża Franciszka.


Ktoś mi znajomy powiedział dziś 'jezuita, wiadomo konserwatysta'.  Moja pierwsza myśl z kolei była - 'jezuita, człowiek światły, inteligentny, wykształcony'. 

Podoba mi się, że nowy papież przyjął za patrona św. Franciszka z Asyżu. Tchnie to jakimś optymizmem. Zwróceniem się ku podstawowym wartościom jak współczucie, pomoc potrzebującemu, pokora, szacunek do drugiego człowieka bez względu na jego wygląd, pochodzenie i majętność. 

W każdym razie życzę mu dużo siły, mądrości i wiary na cały jego pontyfikat. Lykke til!

W trakcie poszukiwania pracy i przeglądania stron znalazłam taki oto nietypowy anons dotyczący pracy.  Zatytułowany jest Små barn kan gi deg de største opplevelsene. Czyli - Małe dzieci mogą ci dać największe przeżycia. Forma ogłoszenia powaliła mnie na kolana. Pro-dzieciowość (tak, tak, wiem, że nie ma takiego słowa) tego filmiku jest widoczna od samego początku do końca. Już normalnie żałuję, że nie uczę w takim przedszkolu, że w ogóle nie uczę w przedszkolu. Odkąd pojawiły się w moim życiu moje chłopaki zauważyłam, że przebywanie w towarzystwie dzieci daje dużo większą frajdę. 


video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz