czwartek, 8 sierpnia 2013

Droga Kingo!







W odpowiedzi na Twoje pytania :)  

1.     Co zdecydowało o podjęciu decyzji prowadzenia bloga?

Po pierwsze moje umiłowanie do grafomaństwa. W swoim życiu zaczynałam wiele pamiętników, prowadziłam też inny blog.  Był to jednak dość trudny okres w moim życiu i za bardzo przesiąknięty smutkiem, więc tak naprawdę go nie lubiłam. Pamiętniki też kończyły się po kilku miesiącach sporadycznych wpisów. 
Po drugie i możliwe, że najważniejsze - czuję, że zatracam w pamięci rzeczy, które są ważne dla mnie jako człowieka, kobiety, żony i mamy, a dzięki blogowi jestem w stanie je zachować. Część postów publikuję, a część tych najbardziej intymnych pozostawiam dla siebie. 
 
2.     Ile godzin tygodniowo przeciętnie poświęcasz na prowadzenie bloga?

Szczęśliwi czasu nie liczą, więc pozwolisz, że przejdę do kolejnego pytania.


3.     Co robisz, żeby poprawić sobie nastrój?

Dzwonię do męża! To przyszło mi jako pierwsze na myśl. Poza tym mam milion pięćset sto dziewięćset innych sposobów na poprawienie nastroju, a ich wybór zależy od okoliczności i zasobności portfela, hehe.


4.     Co Cię pasjonuje jako człowieka?

Życie - bo takie fajne i koniec końców nieobliczalne. Ludzie - bo tacy ciekawi, zróżnicowani i skomplikowani. Możliwość dokonywania wyborów. 


5.     Co nazwałbyś cudem życia?

Życie samo w sobie jest cudem i dziękuję moim rodzicom, że mogę tego cudu doświadczać już od 39 lat. Niestety wiem, że jest kruche jak bańka mydlana więc staram się uczestniczyć w tym cudzie jak tylko mocno mogę.


6.     Co dodaje a co ujmuje Ci skrzydeł?

Skrzydeł dodaje mi wiele rzeczy, ale pewnie głównie to, że jestem potrzebna, kocham i jestem kochana. Co mi je odejmuje? Głupota, prostactwo i chamstwo. 


7.     W jakim momencie życia teraz się znajdujesz?

Wakacje, wakacje, wakacje - nic dodać, nic ująć. 


8.     Czy w Twoim świecie przeważają starannie zaplanowane działania czy spontaniczne akcje?

Kiedyś wierzyłam w planowanie życia, ale życie mi się zbuntowało i pokazało, że gdzieś ma moje plany. Od dłuższego więc czasu mam zawsze plan A, oraz całą serię planów awaryjnych. Może się też okazać, że planem awaryjnym jest spontaniczna akcja. 


9.     Jaki jest kierunek Twoich wymarzonych wakacji?

Każdy możliwy kierunek świata  jest ciekawy, a im dalej od turystycznych centrów tym lepiej. Ciężko dać jednoznaczną odpowiedź. Wiem natomiast jak wyglądają moje wymarzone wakacje - kamper lub chociaż przyczepa kempingowa - będąc w Norwegii i podpatrując innych podróżujących w ten sposób,  zakochaliśmy się w tego typu wakacjach.


10.  Gdzie widzisz siebie za 20 lat?

No jak to gdzie???? Koło tego samego faceta, z tymi samymi dziećmi, a może i już jakiś wnuk się pojawi w tle. 


11.  Jaki jest Twój stosunek do blogowania dla zysku? 

A na czym polega blogowanie dla zysku? Ktoś płaci, żeby 

przeczytać moje wypociny? Nigdy w życiu! Czy może chodzi o 

umieszczanie reklam na blogu? Na moim też odpada bo jestem 

zaprzysięgłym wrogiem reklam. 


No to wszystko - nic więcej nie wymyślę. W tym upale mózg wyparowuje.

Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz