piątek, 17 czerwca 2016

Moja Odrobina Hedonizmu.

Godzinę temu "Płaski brzuch i stretching". I choć po prawie 9 latach nie ćwiczenia mięśnie trzęsły się jak galareta, endorfiny zadziałały. 

Potem szybki shower, lampka Isla Negra (cabernet sauvignon), sałata z pomidorami i dorsz. W tle leci Midomer Murders. Za oknem cudnie wieje wiatr. świeczki się palą. Na blacie kuchennym dumnie stoi nowy expres ciśnieniowy, zapowiedź cudownej kawy o poranku. Jest mi dobrze. 

Co z tego, że na treningu byłam najstarsza i zlana potem jak prosię obracane na rożnie tłuszczem. 
Co z tego, że żaden ze mnie smakosz wina i pewnie niejeden koneser schwytał by się za głowę co to za sikacz! 
Co z tego, że dorsz był w obrzydliwie kalorycznej panierce. 

Jest mi odlotowo DOBRZE!!!!

I Kochanie moje, Mężu mój jedyny i ostateczny, choć ogromnie mi Cię szkoda, że siedzisz teraz i nagłaśniasz koncert na UG, muszę powiedzieć, że jest mi odlotowo DOBRZE w tej chwili samotności...

A gdyby się ktoś pytał gdzie moje prywatne dzieci...u dziadków, zadowolone, dopieszczone i wręcz powiem rozpieszczone. 

Do listy mojej odrobiny hedonizmu dodaję dzisiejszy masaż u Jagody. Rozłożyła stół do masażu na górnym tarasie domu. W dali lekko schodziło ku jeziorowi słońce, delikatnie śpiewały jaskółki. Wiatr lekko owiewał moje nagie plecy. W powietrzu mieszały się zapachy olejków do masażu i rozbujałego kwiecia. Róże, jaśminy, lilie, lawendy, gdzieniegdzie wciąż piwonie i wiciokrzewy. aśnie ten rodzaj bardzo pachnący. Sama mam dwa takie w ogrodzie i wciąż delektuję się jego aromatem siedząc w przy otwartych na oścież oknach balkonowych. 




3 komentarze:

  1. Milo Cie znowu czytac Ewelino :-) . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pozdrawiam. Jak wakacyjne plany? Chorwacja? Nam Czechy w tym roku pisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Chorwacja z wnuczkami :-) i nawet to samo miejsce. Dziewczynki prosily o nie no wiec jedziemy tam , ale wciaz z ogromna checia. Chyba nigdy nie bede miala dosc Chorwacji, a szczegolnie Borka :-). Czechy to tez fajne miejce . Nigdy ich nie zwiedzilam, ale jak to mowia czasami najlepsze rzeczy tuz za miedza siedza :-). Pozdrawiam Ania

      Usuń